دانلود اهنگ جدید باراد انتقام
تمسرا
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



موزیک moozikfa l

 
.:: آخرین مطالب ::.

 
دسته بندی: <-CategoryName-> | تاريخ: شنبه 20 دی 1393برچسب:, | ساعت: 23:54 | نویسنده: moozik
 

متن آهنگ جدید باراد با نام انتقام

تبعیدی از دنیام تنهایی و تنهام
می خواستی انتقام بگیری
ولی باز چیزی که سوزوندی دستاته
قلب من نیست
با حسرت و دردم باور نمی کردم
می خواستی خوشحالیم تموم شه ولی باز
چیزی تموم شد رویاته قلب من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم

 

با این که دلتنگم باهات نمی جنگم
می خواستی زندگیم خراب شه
ولی باز اونی که خراب شد دنیاته اسم من نیست
قلبت تاریکیه خورشید نمیبینه
حالا به زندگیت نگاه کن
اونی که فراموش کردم صداته اسم من نیست
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
همه میگفتن بد کردی با من ولی از تو نرنجیدم
انتقام می گیرم از عشقت
عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم
من نمی تونم مثل تو بدشم
من بدیهات و می بخشیدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : moozik


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
بهمن 1393
دی 1393

 
نویسندگان

 » moozik


 
لینک دوستان

.: ردیابی ماشین
.: حمل هوایی ماینر از چین
.: لیزر دوچرخه
.: هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
.: جلو پنجره لیفان ایکس 60

.: قالب وبلاگ



Theme Edited By: temsara.ir